راه اندازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در دانشگاه گیلان  

نجفی از راه اندازی قرارگاه کمک به تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در دانشگاه گیلان خبر داد.  

فرید نجفی در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب مطابق با رویه‌های سال‌های گذشته در قالب شعاری که منبعث از حوزه اقتصاد می‌باشد شعار سال ۱۴۰۳ را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد.

رییس دانشگاه گیلان اذعان داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد در جامعه، دانشگاه‌ها و نخبگان دانشگاهی متخصص به عنوان پیشرانان علمی و فکری جامعه ضرورت دارد که بر این شعار به عنوان یک راهبرد ویژه متمرکز شده و با تمام تلاش در جهت تحقق آن گام بردارند.

نجفی افزود: دیدگاه عالمانه و ژرف اندیشانه مقام معظم رهبری در محوریت دادن شعار‌های سال در بیش از ده سال اخیر نشان دهنده دردآشنایی و توجه ویژه ایشان در حوزه اقتصادی است. 

وی اضافه کرد: کاسته شدن از تصدی گری دولت و توسعه فعالیت تعاونی‌ها کمک شایانی در سپردن اقتصاد و تولید به مردم خواهد داشت و به صورت خودکار در فضای اقتصادی کشور ایجاد جذابیت و بازار رقابتی فراهم خواهد آورد و تضمین کننده سلامت و فساد گریزی اقتصادی در کشور خواهد بود.  

نجفی با اعلام راه اندازی قرارگاه کمک به تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در دانشگاه گیلان گفت: در این راستا مقرر گردیده است تا با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی استان مدل‌های مناسب مشارکت دهی مردم بر اساس ساختار بومی استان مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد و در تعامل با نهاد‌های استانی و با تمرکز روی ماموریت گرایی دانشگاه گیلان که توسعه زنجیره ارزش محصولات استراتژیک استان گیلان می‌باشد محور‌های حوزه کشاورزی دانش بنیان و گردشگری با نگاه ویژه مورد بررسی قرار گیرند.

نجفی در پایان ابراز امیدواری نمود که با تلاش جهادی تمامی آحاد جامعه در کنار دولت خدمتگزار در سال ۱۴۰۳، شاهد ایجاد اقتصادی مبتنی بر فناوری و تولید دانش بنیان و در محیطی رقابتی و سالم باشیم.

برچسب ها: تولید ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.